středa 20. března 2013

2 Novinky ve zdravé výživě

2 NOVINKY VE ZDRAVÉ VÝŽIVĚ
Na tyto 2 novinky jsem dneska narazila ve zdravé výživě, už jste na ně také narazili, či jste je už ochutnali? :-)





Vločky quinoové 250 g BIO COUNTRY LIFE

 Vločky quinoové 250 g BIO COUNTRY LIFE

Quinoa je zdrojem kompletních bílkovin, obsahuje všech osm základních aminokyselin, stejně jako z rostlinné říše amarant, sója nebo mořské řasy. Neobsahuje lepek a je velmi snadno stravitelná.
Složení: vločky quinoové*, *produkt kontrolovaného ekologického zemedělství
Návod k přípravě: Vločky z quinoy jsou ideální jako součást müsli, snídaňových cereálií, zalité mlékem (sójovým nápojem) nebo smíchané s jogurtem.
Nutriční hodnoty: Energie- 1435 kJ / 343 kcal; bílkoviny-13,8 g; sacharidy-60,8 g; tuky-5,0 g; vláknina-6,6 g

 http://www.countrylife.cz/vlocky-amarantove-250-g-bio-country-life

Cena:49 Kč

Vločky amarantové 250 g BIO COUNTRY LIFE

Vločky amarantové 250 g BIO COUNTRY LIFE


Amarant je původem z Ameriky, má zelené listy a na jejich konci malé červené kuličky. Je nenáročný na pěstování, dokáže vyrůst v horách i v tropech. Rostlina dorůstá do výšky až 4 metry a produkuje velké možství semen - z jedné rostliny se získá až 60 tisíc semen. Vzhledem k nenáročnosti pěstování a vysoké výživové hodnotě je amarant nazýván rostlinou budoucnosti. Semínka amarantu se používají celá, melou se na mouku nebo se z nich připravují vločky. Amarant je velmi vhodný pro těhotné a kojící ženy, pro děti a pro sportovce.
Složení: vločky amarantové*, *produkt kontrolovaného ekologického zemědělství
Návod k přípravě: Amarantové vločky můžeme konzumovat bez jakékoliv další úpravy a přísady. Mohou se podávat jako součást müsli, snídaňových cereálií, zalité mlékem (sójovým nápojem) nebo smíchané s jogurtem.
Nutriční hodnoty: Energie: 1529 kJ / 365 kcal; bílkoviny-14,6 g; sacharidy-56,8 g; tuky-8,8 g; vláknina-15,5 g

http://www.countrylife.cz/vlocky-amarantove-250-g-bio-country-life
Cena: 33 Kč

2 komentáře:

  1. S Quinoou zatím zkušenosti nemám (i když bych ráda) - protože je přecejen dražší. Ale amarant už jsem si parkrát dělala jako přílohu a chutnal mi :) Teď jsem si koupila i amaranthovou mouku :) Fajn je, že je bezlepková. Vločky jsem myslím u nás ve zdravé výživě ani neviděla.. ale brala bych je taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla i normální quinou a moc mi chutnala určitě jí doporučuji, je to velice příjemná změna a vločky jsem zatím také neměla, je to úplná novinka teďka, ale plánuji, že si je rozhodně koupím :-) a určitě sem o nich písnu oni stojí kolem 50-55 Kč 250 g

      Vymazat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.