pondělí 21. ledna 2013

BEBE DOBRÉ RÁNO KAKAOVÉ S JOGURTEM- Opavia- RECENZE

Minulý týden jsme narazila v Tescu na nové sušenky Bebe dobré ráno kakaové s jogurtem, jelikož mám bebe sušenky moc ráda, vůbec jsem neváhala a hned letěly do košíku :-). Jakpak mi chutnaly?

Nejprve složení: cereálie 50,8 % (pšeničná mouka 30,7%, celozrnné cereálie 20,1 %- celozrnná pšeničná mouka, ovesné vločky, celozrnná ječná mouka, celozrnná žitná mouka, celozrnná mouka z pšenice špaldy),cukr, rostlinné tuky a rostlinné oleje,pšeničný škrob, sušený nízkotučný jogurt 3,0% (ekvivalent jogurtu 19 %), dextróza, kakaový prášek se snízeným obsahem tuku 1,9 %,sušená syrovátka, směs vitamínů a minerálních látek (vápník, hořčík, vitamin E, železo, niacin, B1), aromata, kypřící látky, emlulgátor, jedlá sůl, regulátor kyselosti (kyselina citrónová) 

Energetická hodnota na 100 g:

 KJ: 1950 
 BÍLKOVINY¨: 8,1 g 
SACHARIDY: 65 g z toho cukry:26 g 
TUKY: 18 g z toho nasycené mastné kyseliny 5,1 g 
VLÁKNINA: 4,9 g
SODÍK: 0,263 g 
 Obsah balíčku: 2 sušenky slepené jogurtovou náplní 50,6 g 



Můj názor:

 Ihned jak jsem otevřela balíček se sušenkami, tak se na zavála krásná kakaová vůně. Sušenky jsem konzumovala, jak jinak než s bílým jogurtem a ovocem. Můj názor na tyto sušenky je, že jsou opravdu výborné, velice mě překvapila jejich vyvážená chuť, do tého doby byly mé nejoblíbenější oříškové, ale nyní se tyto s nimi dělí o prvé místo. Jejich chuť je velice vyvážená, jsou křehké a opravdu kakaové. Moc mi chutnaly a opravdu nebyly v mém košíku naposledy. Doporučuji určitě na vyzkoušení. Ze sušenek bebe dobré ráno s jogurtem jsou dle mého názoru absolutní špičkou! :-) Takže co říci závěrem? Chválím výrobce za takto dobrou kombinaci, kterou jistě mnozí z Vás ocení, protože výrobky z kakaa či čokolády jsou jednou z nejvyhledávanějších pochutin. Pokud je někde uvidíte, tak je opravdu zkuste, myslím si, že mnozí z Vás budou překvapení- i odpůrci bebe sušenek plněných s jogurtem- tyhle jsou fakt mňamkózní! Nyní jsou v Tescu v akci za 8,70 Kč. Hnedka jak jsem je dojedla, letěla jsem pro další, dokud jsou za tuto cenu :-).

 PŘEJI DOBROU CHUŤ :-)

TAKŽE PRO MILOVNÍKY BÉBÉČEK a kakaa SPRÁVNÁ VOLBA ;-) (myslím si, že tedy i pro nemilovníky kakaa, protože jsou opravdu tak dobré, že si myslím, že i nemilovníkům kakaa budou chutnat)


Příklad jak si je můžete dát:

 Také už jste na tyto sušenky narazily a ochutnaly jej? Podělte se o zkušenost a o svůj názor. :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Mockrát děkuji za komentář :-).
Na všechny dotazy odpovídám na svůj blog :-)ihned pod případný dotaz :-).
Děkuji za pochopení :-)
M.